Automatyczne FV - postaw na mniej biurokracji

Nie musisz wystawiać każdorazowo paragonu oraz faktury VAT po dokonaniu zakupu przez klienta w Twoim sklepie.

 

Stawiamy na pełną automatyzację i ułatwiamy Ci pracę, dlatego nasze sklepy możesz zintegrować na przykład ze swoją platformą do obsługi faktur lub księgowości.

Dzięki połączeniu z Twoim kontem, po dokonaniu zakupu i opłaceniu go przez klienta system wystawia fakturę, która pojawia się w Twoim systemie fakturowym, a kopia wysyłana jest do klienta mailem. 

Prosto. Szybko i ekologicznie.

Jeżeli nie współpracujesz z platformą do obsługi faktur, możemy je generować bezpośrednio w systemie sprzedażowym.

Niezależnie od wyboru faktury mogą mieć indywidualną numerację dla sklepu, a co najważniejsze pozwalają zmniejszyć biurokrację, a Tobie skupić się na tym co robisz najlepiej – swoim biznesie i Twoich klientach.

Masz pytania? Pogadajmy!

Umów się na bezpłatną i niezobowiązująca
rozmowę. Porozmawiamy o tym czego
potrzebujesz i co możemy Ci zaoferować.